Veus corals mecanitzades


Sempre m'ha molat aquest pedal, tot i així, no queda absolt de problemes. L'Harmony G (no és que faci tenir orgasmes explèndits, quasi) no és més que un stompbox harmonitzador, tant pot duplicar la veu (chorus) com realitzar terceres i sisenes veus, octaves, etc... tan per damunt com per davall la veu principal, activades pels acords de guitarra que executes al moment. Pareix màgia. Aquesta versió no és exacta i fa que m'agradi més. Amb això no vull dir que no prefereixi que el meu company me faci les veus i les clavem, ara bé, ja implica un altre músic. També he de dir que amb l'Harmony G si t'equivoques, ell s'equivoca amb tu i et crea unes errades perfectes i ben harmonitzades. També he de dir que sovint, si no afines bé o deixes la veu feixuga, l'stompbox fa de les seves i això fa que les interpretacions tenguin unes desafinacions, per mi, molt agradables. Tots són gusts. Ara bé, aquests són els menors dels meus problemes. On realment falla aquest pedal és en directe, ja que molts pocs tècnics s'han mostrat amables amb ell (ni amb mi, que si sóc un friki, nerd, el que sigui) i sempre els hi dispara la senyal, sense temps a provar, que si avui no he duit el micròfon bo, que si es teu micròfon no és com els que estic avesat a utilitzar, que si he de manester dues caixes d'injecció,... vamos que si no duc el meu material - "no demanem impossibles"- i si el duc perquè no el coneixen. Però, una vegada, vaig coincidir amb dos nerds com jo. No sé que nomien. Va ser a la plaça de s'Escorxador. No sé si pel morbo o no, endollaren l'stompbox com les vaig demanar. S'hi entretengueren. Feren les proves necessàries i, voitlà... aquell dia les veus sonaren precioses com mai les havia sentit. I jo que estava a punt de desfer-me d'ell. Sempre ho veuràs. Idò aquest disc l'he enregistrat íntegrament amb l'Harmony G per tal de crear una sonoritat diferent. I no he tengut cap problema. Salut i a viure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada